Login
Hasło
    
Opisy, zdjęcia, filmy
 


 

Rozpiętki


Pokaż opis ćwiczenia...
 

Wyciskanie hantli leżąc

Wariancja ćwiczenia ze sztangą. Ze względu na możliwość użycia dwóch niezależnych ciężarów możemy wykonywać ruch, którego tor jest składową rozpiętkowania i wyciskania.
Pokaż opis ćwiczenia...
 

Pompki na poręczach

Poprzez pochylenie sylwetki ku przodowi uzyskujemy większe zaangażowanie mięśni piersiowych. Poprzez Utrzymywanie sylwetki w pionie ćwiczenie to stanie się doskonałą opcją do budowania tricepsów.
Pokaż opis ćwiczenia...
 

Przenoszenie hantli za głowę

Bardzo ważne jest tutaj pełne wczucie w pracę mięśni piersiowych. Łokcie lekko odwiedzione na boki, staw łokciowy zblokowany w jednej pozycji.
Pokaż opis ćwiczenia...
 

Rozpiętki na maszynie

Ważne jest tutaj pełne rozciągnięcie mięśni piersiowych. Powtórzenia powinny być wykonywane w wolnym tempie, a łokcie muszą pozostać ugięte przez cały czas trwania ćwiczenia.
Pokaż opis ćwiczenia...
 

Wyciskanie sztangi leżąc

Podczas wykonywania tego ćwiczenia należy zwrócić uwagę na szerokość chwytu. Jeżeli zależy nam na poszerzeniu klatki, powinniśmy wybrać chwyt szeroki (co najmniej szerokość barków). Jeżeli chcemy poprawić środek klatki, wybierzmy chwyt nieco węższy niż szerokość barków. Pamiętajmy o stałym ugięciu stawów łokciowych, nie prostujmy ich do końca w ostatecznej fazie wyciskania.
Pokaż opis ćwiczenia...