Login
Hasło
    
Opisy, zdjęcia, filmy
 


 

Unoszenie hantli w przód


Pokaż opis ćwiczenia...
 

Wznosy hantli w opadzie tulowia

Ćwiczenie na tylne aktony mięśni naramiennych. Powinniśmy skupić naszą uwagę na tym, aby ruch prowadzony był z obręczy barkowej, a nie za pomocą tricepsów.
Pokaż opis ćwiczenia...
 

Przyciaganie sztangi do brody

Dobre ćwiczenie uzupełniające trening bocznych aktonów mięśni naramiennych. Łokcie unosimy wysoko, a nadgarstki usztywniamy.
Pokaż opis ćwiczenia...
 

Wznosy sztangi przodem

Ćwiczenie rozwijające przednie aktony mięśni naramiennych. Podczas wykonywania go, łokcie powinny być skierowane lekko do boku i ugięte. Nie należy przekraczać kąta wznosu powyżej 45 stopni.
Pokaż opis ćwiczenia...
 

Wznosy hantli na boki

W ćwiczeniu tym unikajmy zarzucania ciężarem. Powtórzenia powinny być powolne i kontrolowane. Przedramię powinno być w tej samej linii co ramię podczas wykonywania ćwiczenia. Nadgarstki nie powinny opadać – usztywniamy je.
Pokaż opis ćwiczenia...
 

Wyciskanie hantli siedząc

Podstawowe ćwiczenia rozwijające szerokość i siłę aktonów naramiennych. Wyciskając należy zwracać uwagę, aby nie opuszczać hantli poniżej linii uszu.
Pokaż opis ćwiczenia...