Login
Hasło
    
Opisy, zdjęcia, filmy
 


 

Odwrotne pompki

Znajdźmy solidny punkt podparcia i ułóżmy dłonie tak, aby łokcie uginały się wzdłuż ciała. Możemy położyć na nogach dodatkowe obciążenie.
Pokaż opis ćwiczenia...
 

Wyciskanie francuskie sztangi leżąc

Wariancja ćwiczenia z hantlami. Porusza się jedynie przedramię. Łokieć i ramię nie powinny wykonywać ruchów. Im wyżej mamy skierowane ramię, tym mocniej pracuje głowa długa tricepsów.
Pokaż opis ćwiczenia...
 

Wyciskanie francuskie hantli jednorącz siedząc

Porusza się jedynie przedramię. Łokieć i ramię nie powinny wykonywać ruchów. Im wyżej mamy skierowane ramię, tym mocniej pracuje głowa długa tricepsów.
Pokaż opis ćwiczenia...
 

Prostowanie ramienia na wyciągu oburącz

Porusza się jedynie przedramię. Łokieć i ramię nie powinny wykonywać ruchów.
Pokaż opis ćwiczenia...
 

Prostowanie ramienia na wyciągu jednorącz

Dobieramy ciężar właściwie i wykonujemy powtórzenia powoli. Porusza się jedynie przedramię. Łokieć i ramię nie powinny wykonywać ruchów.
Pokaż opis ćwiczenia...