Login
Hasło
    
Opisy, zdjęcia, filmy
 


 

Uginanie nóg leżąc

Podpórkę ustawiamy tuż nad piętą. Ruch powolny i kontrolowany, od pośladków aż do prawie pełnego wyprostu kolan.
Pokaż opis ćwiczenia...
 

Wyprosty podudzi siedząc

Idealne ćwiczenie rozgrzewkowe, ale także nadaje się na wykończenie treningu. Podpórka powinna być ustawiona tuż nad kostkami, a palce stóp skierowane ku górze.
Pokaż opis ćwiczenia...
 

Syzyfki

Doskonałe ćwiczenie na wzmocnienie mięśni czworogłowych ud. Możemy je wykonywać z ciężarkiem lub bez. W tym wypadku kolana powinny wyprzedzać linię stóp.
Pokaż opis ćwiczenia...
 

Przysiady ze sztanga

Bierzemy lekki rozkrok, palce stóp skierowane do zewnątrz, plecy proste. Cały ruch odbywa się z bioder. Nie powinniśmy wyprzedzać kolanami linii stóp.
Pokaż opis ćwiczenia...
 

Wykroki z hantlami

Ćwiczenie rozwijające mięśnie pośladkowe. Wykrok powinien być długi na tyle, aby kolano nie poruszało się ku przodowi. Sylwetka powinna poruszać się jedynie w płaszczyźnie pionowej.
Pokaż opis ćwiczenia...